HTML

Hole in one - vagy amit akartok a golfról

Gondoltam, kipróbálom. A golfozást és a blogolást is. Mindkettőben kezdő vagyok, tehát bizton számíthatunk szórakoztató mozzanatokra... Egy kezdő golfozó viszontagságai

Szakkifejezések és elnevezések a golfban

2008.06.17. 19:09 golfozó

Nem éppen a legérdekfeszítőbb címet bírtam kiizzadni magamból ehhez a poszthoz.

Használok itt 1 csomó golf szakkifejezést amiről már ugye van több-kevesebb fogalmam, de talán nem mindenki van így vele. Úgy fél éve nekem is kínai lett volna, pedig angol (ez nem volt éppen hatalmas poén).

Elkezdtem írni 1 kis kifejezés magyarázatot a blogban szereplő golfozó szakszavakból. A tudomány mai állása szerint a játék skót eredetű de keletkezése ködbe vész (hehe). A golf Mekkájának St.Andrews-t tartják.
Így a használatos szakkifejezések döntő többsége angol, elég kevés az, ami magyarul is meghonosodott.

Szó és kifejezés magyarázat itt bővül folyamatosan.

Barkácsoltam jobb oldalra 1 dobozt, ahol a fenti link állandóan elérhető lesz ha vkinek szüksége lenne rá menet közben.

Szólj hozzá!

Címkék: magyarázat golf szakkifejezés

A bejegyzés trackback címe:

https://holeinone.blog.hu/api/trackback/id/tr33521819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása