HTML

Hole in one - vagy amit akartok a golfról

Gondoltam, kipróbálom. A golfozást és a blogolást is. Mindkettőben kezdő vagyok, tehát bizton számíthatunk szórakoztató mozzanatokra... Egy kezdő golfozó viszontagságai

Használati utasítás Tunéziához (kivonat)

2008.06.11. 08:05 golfozó

1 kis kitérő: talán hasznos lesz, ha ide utazol (nem csak golfozóknak).

A szállodáknál a csillagok száma nem minden esetben jelenti azt a színvonalat amit itthon és a környékben tapasztalunk. A mi hotelünk nálam inkább 3 csillagot kapott volna. Rendes, tiszta hely, de azért nem 4 csillag. A személyzet udvarias, nem követeli ki tolakodóan a borravalót de nyilvánvalóan örül neki. Nincs pl. Duna TV, pedig 3 éve Jordániában volt. Este zenés-táncos programok vannak. A főútra néző szobák nagyon zajosak. Állítólag lehetetlen rávenni a személyzetet a szobacserére, mi mondjuk nem is próbáltuk.

Taxival közlekedni 20-25km-es körzetben elég olcsó és kényelmes. Távolabbra nem próbáltuk. Érdemes előre megegyezni a viteldíjban. Ekkor nincs vita a megérkezéskor sem. Viszont ha nem pontosan a viteldíjat adjuk oda, könnyen a sofőrnél ragadhat a visszajáró pár dínár, mondván nincs aprója. A menet közben szóló hangos zene nem mindenkinek jön be, de ha ki nem is kapcsolják, legalább átkapcsolnak európaibbra. A taxisok a néha zord külső ellenére általában udvariasak és barátságosak, bár az angoljuk nem mindig pörfikt.

Az éttermekben és büfékben felszolgált sör többnyire alkoholmentes. Soxor még akkor is, ha alkoholosnak mondják. A szállodákban viszont igazi alkoholos italok is vannak. Van néhány alkoholt árusító bolt, nem túl könnyű megtalálni őket. A helyi borok, amiket kóstoltunk, finomak (árban úgy 5 TND fölött).

Alkudni szinte mindenhol lehet és általában kell is.

A bazár az pont azt hozza, amit elvárhatunk tőle. Biztosak lehetünk benne, hogy a lehető legmagasabb árat préselik ki belőlünk a nem éppen csúcsminőségért. De hát 1x élünk és amúgy is szórakozni jöttünk.

Ezzel együtt azt hiszem itthon soxor jobban lerántják a taxisok és vendéglátósok a külföldieket mint Tunéziában.

Az ételektől és palackozott italoktól semmi bajunk nem lett, a csapvizet csak fürdésre és fogmosásra használtuk.

Az internetezésre az internet kávézókat ajánljuk 1-2 TND-ért, ugyan ez a szállodákban 5TND-től érhető el.

Legyünk realisták: ha februárban 1 hét a napsütésben repülővel és félpanzióval úgy 50eHUF körül van, az nyilván nem a Ritz és 3 Michelin-csillag, de korrekt szállás és ehető kaja. Ha ezt figyelembe vesszük és viszünk napolajat leégés ellen, jól fogjuk érezni magunkat.

Szólj hozzá!

Címkék: sör szállás taxi tunézia

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.