HTML

Hole in one - vagy amit akartok a golfról

Gondoltam, kipróbálom. A golfozást és a blogolást is. Mindkettőben kezdő vagyok, tehát bizton számíthatunk szórakoztató mozzanatokra... Egy kezdő golfozó viszontagságai

Golf a weben

2008.05.07. 08:16 golfozó

A golfszezon itthon véget ér legkésőbb november elején. És csak március közepén kezdődik újra. Sok időm nem maradt már (tavaly októberről beszélek), ezért gondoltam, hogy gyakorlati foglalkozás helyett átnézem a netet. Amit felleltem magyarul: szövetségi honlapok, pályák oldalai, shopok, oktatók oldalai és portálok.

A minőségük nagyon vegyes. A dizájn általában csak a pályák oldalainál mutat túl a sablonoson, bár ott sem mindig. Sőt, találtam 1 botrányosan pocsék oldalt is (azóta láttam a pályát, szerencsére élőben kellemesebb). Sok oldalt a webmester vagy a tulajdonosuk rak össze és ez nem tesz jót a külalaknak. A tartalom már sokkal jobb. Bár vannak hónapok, sőt évek óta magára hagyott oldalak is.

A weboldalakra még visszatérek kicsit alaposabban.

A külföldi oldalak tömegében egészen speciálisokra is akadtam: pl. 1 konzultáns arról ad tanácsot, hogy üzleteljük golfozás közben. Már 250USD-től!

Rengeteg video is van: emlékezetes pillanatok versenyekről, híres golfozók, oktatók tuti tippjei a swing javítására és persze a vicces kategória. Golfos játékok és minigolfok.

Szóval rengeteg tartalom: zavarba ejtően bőséges.

De találtam valamit, ami szöget ütött a fejembe.

Szólj hozzá!

Címkék: tartalom design web golf

A bejegyzés trackback címe:

https://holeinone.blog.hu/api/trackback/id/tr24456842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása