HTML

Hole in one - vagy amit akartok a golfról

Gondoltam, kipróbálom. A golfozást és a blogolást is. Mindkettőben kezdő vagyok, tehát bizton számíthatunk szórakoztató mozzanatokra... Egy kezdő golfozó viszontagságai

Kis szünet

2008.05.05. 08:22 golfozó

Kicsit megtorpant a lendületem a blogolásban és közbejött ez az egész hosszú hétvége is. Voltam itt-ott (golfozni is :) ).

A blogom látogatottsága még nem nőtt az égig :(

És tapasztaltabb blogtársam szerint a címadásban és címkézésben sem jeleskedem. Építő kritikának vettem. De kaptam ajándékba 1 fejlécet, amit fel is fogok tenni, ha sikerül. Ehhez sablont kell váltanom (ami nem nehéz), de az újban ki kell cserélnem a színeket is (ez a zöld nekem tetszik és illik a témához is). Ez még eltart 1 darabig. Addig a +lévő skin alatt posztolok tovább.

És ezt vehetitek fenyegetésnek!

Szólj hozzá!

Címkék: blog sablon lendület

A bejegyzés trackback címe:

https://holeinone.blog.hu/api/trackback/id/tr81454150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása