HTML

Hole in one - vagy amit akartok a golfról

Gondoltam, kipróbálom. A golfozást és a blogolást is. Mindkettőben kezdő vagyok, tehát bizton számíthatunk szórakoztató mozzanatokra... Egy kezdő golfozó viszontagságai

Indulás haza némi viszontagság árán

2008.07.21. 07:43 golfozó

Eltelt az 1 hét és indulni kellett haza. A reptérre menet a buszon az idegenvezető elmondta, hogy nem lehet kivinni az országból a helyi pénzt, ezért a reptéren vissza kell váltani vagy elkölteni. Így hát a maradék aprót eldorbézoltuk: én spec hűtőmágnest vettem, tevéset.

És miután becsekkoltunk kiderült, hogy úgy 3 órát késni fog a gépünk (és még vagy 3 gép).

Az eléggé zsúfolt tranzitban próbáltuk eltölteni az időt. Rögtön rájöttünk, hogy bár nem volt sok TND nálunk, hiba volt elkölteni (az idegenvezetői útmutatás ellenére). Erre bőven ráértünk volna a tranzit büféjében és boltjaiban. Így aztán horror áron ittunk 2 sört euróért.

Végül is hazaértünk és kicsit sajnáltam azokat, akik most indulnak nyaralni 3 órás késéssel :(

Mindent összevetve remekül telt a hét: kellemes idő, jó fej társaság és még egy kicsit kipróbáltam a golfot is.

Az úton készült képeket feltöltöttem az Indafotóra.

Szólj hozzá!

Címkék: késés tunézia reptér tranzit

A bejegyzés trackback címe:

https://holeinone.blog.hu/api/trackback/id/tr93570036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása