HTML

Hole in one - vagy amit akartok a golfról

Gondoltam, kipróbálom. A golfozást és a blogolást is. Mindkettőben kezdő vagyok, tehát bizton számíthatunk szórakoztató mozzanatokra... Egy kezdő golfozó viszontagságai

Ennyiért fél pár?

2008.05.28. 08:06 golfozó

Beruháztam: vettem 1 golfos kesztyűt. Ilyet nálunk a golf shopokon kívül csak 1 sportáruház(lánc) tart. Az aki ide megrendelte a készletet, szemmel láthatóan nem látott még eleven golfozót és nem is nagyon művelte ki magát elméletben sem: volt vagy 30-40 jobbkezes és 10 balkezes kesztyű. Ismerve a balkezesek arányát ennek éppen fordítva kellett volna lennie. De szerencsém volt, pont találtam a méretemben.

Az eddig megejtett 2 alkalommal már rájöttem, e nélkül nem marad sok bőr a tenyeremen.

Így felszerelkezve csomagoltam be az útra rettentő önmérsékletet tanúsítva mindössze két kabinbőröndnyi cuccot.

Jött az Öcsém, nézegeti a kesztyűmet. Egész jó, mondja. Mibe került? … És a párja? Csak 1 kell, az került ennyibe. Hülye vagy, ennyiért fél pár kesztyű?

Szólj hozzá!

Címkék: golf kesztyű

A bejegyzés trackback címe:

https://holeinone.blog.hu/api/trackback/id/tr92491254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása