HTML

Hole in one - vagy amit akartok a golfról

Gondoltam, kipróbálom. A golfozást és a blogolást is. Mindkettőben kezdő vagyok, tehát bizton számíthatunk szórakoztató mozzanatokra... Egy kezdő golfozó viszontagságai

Napi golfedzés

2008.06.09. 08:20 golfozó

Ahogy korábbi posztomban írtam, két ütésfajtát már kipróbáltam: a putt-ot és a swinget, kis jóindulattal a full-swinget.

Ehhez jött két újabb: a chip és a pitch.

A chip az az ütés, ami egész rövid és a greentől néhány méterre elhelyezkedő labdát ütjük fel vele úgy, hogy a lyukhoz minél közelebb kerüljön.

A pitch a chipnél hosszabb ütés és ez is a greenen végződik, külön ütő van hozzá.

Általában úgy 50-50-et ütöttünk mindkettőből. És közben a greenre felütött labdákkal gyakoroltuk a putt-ot is. Ezeket a gyakorló szakaszokon csináltuk. Ezeken a fű minősége nem éri el a pályák minőségét és a rongáláshoz azért hozzájárultam én is. Bár általában inkább elütöttem a labda felett, vagy jó esetben rácsaptam, de azért sikerült a fűből is kikapálnom jelentős részeket. A maradék néhány esetben viszont értékelhetőt ütöttem. Végezetül jött driving range-n a full swing. Az itteni teljesítményemről annyit, hogy ha látta volna 1 burleszk rendező, azonnal szerződtetett volna sztárgázsival.

Szólj hozzá!

Címkék: golf chip pitch

A bejegyzés trackback címe:

https://holeinone.blog.hu/api/trackback/id/tr49510508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása