HTML

Hole in one - vagy amit akartok a golfról

Gondoltam, kipróbálom. A golfozást és a blogolást is. Mindkettőben kezdő vagyok, tehát bizton számíthatunk szórakoztató mozzanatokra... Egy kezdő golfozó viszontagságai

Pangás a szezon kezdetéig

2008.07.23. 08:19 golfozó

 

Érdekes így megérkezni a nyárból a télbe. Nem is érti az ember, miért nem maradt ott! De már késő, újra munka.

Persze 1 csomóan kérdezgetik, mi volt, hogy volt én meg mesélek. El is határozom pár nap alatt, hogy majd írok blogot és ott elolvassák. Az írásig még eltelik vagy 2 hónap.

Még az elutazás előtt találtam a neten golfozási lehetőséget. Ez havi 1 alkalommal klubnap  oktatással, gyakorlással, barátkozással. Gyorsan jelentkeztem is, hogy el ne felejtkezzek erről a nagy utazás miatt.

Hazaérve már csak ki kellett várni március végét, az első összejövetelt. Addig is kivettem a könyvtárból és elolvastam 1-2 könyvet a témában, legalább nem felejtek olyan gyorsan. Otthon nem gyakoroltam a szvinget a partvissal így üvegkárok nem jelentkeztek. Még Tunéziában mesélte az egyik fiú, hogy már legallyazott néhány dolgot a lakásban, pl. a csillárt.

1 komment

Címkék: klub golf

A bejegyzés trackback címe:

https://holeinone.blog.hu/api/trackback/id/tr3580911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tahitidream · http://kreativ-mlm.blog.hu 2008.10.20. 16:22:30

Na igen, én is mindkettőben kezdő vagyok, de az a jó, hogy mindkét témában azonnali sikerek lehetnek. Egyenlőre a blogolásra több időm van mint a golfra. Remélem ez idővel majd megfordul.
süti beállítások módosítása