HTML

Hole in one - vagy amit akartok a golfról

Gondoltam, kipróbálom. A golfozást és a blogolást is. Mindkettőben kezdő vagyok, tehát bizton számíthatunk szórakoztató mozzanatokra... Egy kezdő golfozó viszontagságai

Ahol jobb az idő

2008.05.08. 08:27 golfozó

Múlt az idő, év végi hajrá, karácsonyi őrület és nagy zabálás, szilveszteri buli, év eleji leltár…

És eszembe jutott, mit láttam a neten, mikor a golfos oldalakat böngésztem: vannak pályák olyan helyeken is, ahol jobb az idő, mint nálunk. Meg kéne nézni. De én nyáron sem mindig megyek nyaralni (mostanában nem voltam), nem hogy télen! De 1x ki lehetne próbálni…

Rákeresek guglival: úgy 2 találat. Hát, nem sok: Tunézia februárban oktatással. A ktsgek egész elfogadhatónak tűnnek.

Van 1 barátom, aki évek óta azzal stresszel, hogy majd jól elmegyünk Kubába télen és az milyen király lesz! De nem megyünk. Legyen legalább Tunézia! Szóltam is neki. Kicsit +lepődött, de azt mondta, kigondolja. Végül belement.

Emil megy, hogy érdekelne a dolog. Emil jön, hogy van még hely. Rendben, irány az utazási iroda befizetni. A kocka el van vetve! 1 bő hónap múlva utazunk.

Szólj hozzá!

Címkék: tunézia golf

A bejegyzés trackback címe:

https://holeinone.blog.hu/api/trackback/id/tr72459148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása