HTML

Hole in one - vagy amit akartok a golfról

Gondoltam, kipróbálom. A golfozást és a blogolást is. Mindkettőben kezdő vagyok, tehát bizton számíthatunk szórakoztató mozzanatokra... Egy kezdő golfozó viszontagságai

Szem kerekedik, szemöldök felszalad

2008.05.13. 08:06 golfozó

Szólok a főnökömnek, hogy megyek Tunéziába golfozni. Azt a nézést látni kellett volna! Már ez megérte :) És itt vérszemet kaptam: ezt még elsütöm párszor. Kezdtem mondogatni az ismerőseimnek és általában bejött: szem kerekedik, szemöldök felszalad. Olyanok is csodálkoztak nagyon, akik amúgy ilyenkor (még csak február eleje van a történet szerint) rendszeresen és hosszabb időre elhúznak melegebb égtájakra.

Nem dicsekvésből mondogattam, hiszen az út kijött tokkal-vonóval nem sokkal több, mint 100e-ből (utókalkulációval). Ez ugye simán mérhető egy sítúrához és sokkal kevesebb, mint Kuba ugyanekkor, ugye. Hanem a reakció miatt: ha azt mondtam volna, megyek Tunéziába, senkinek a szeme se rebben. De a golf megtette a hatását!

Búvárkodás, vitorlázás, ejtőernyőzés és egy csomó sport van, amit nem űznek nagyon sokkal többen itthon, mint a golfot és kicsit többe is kerülnek, mint mondjuk a tollaslabdázás. Úgy néz ki, ebbe most beletenyereltem!

1 percig nem gondoltam volna, hogy ez ilyen kuriózum. Mivel elkerültem eddig a labdával űzhető sportokat, nekem a tenisz vagy a fallabda ugyan olyan kategóriába esett, mint a golf vagy a bézból: nem az én műfajom.

Most azt tapasztaltam, hogy ez ismeretlen és kicsit misztikus sport nálunk. Sokan azt gondolják, csak gazdag sznobok és bizniszmenek űzik. Pedig nem így van: néhány helyen tömegsport és sok országban már közel jár ehhez a státuszhoz. A legjobb profik itt is hatalmas pénzt keresnek.

Szólj hozzá!

Címkék: tunézia golf kuriózum

A bejegyzés trackback címe:

https://holeinone.blog.hu/api/trackback/id/tr39465799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása