HTML

Hole in one - vagy amit akartok a golfról

Gondoltam, kipróbálom. A golfozást és a blogolást is. Mindkettőben kezdő vagyok, tehát bizton számíthatunk szórakoztató mozzanatokra... Egy kezdő golfozó viszontagságai

Önkéntes műszak a recepciós sátorban

2008.06.23. 07:46 golfozó

Szombaton nem sokkal 1 előtt értem ki a pályára. Nem gyenge látvány fogadott! Kocsik végeláthatatlan sorokban. Bent fieszta hangulat, kavalkád. Nekifutásból gratulálok a szervezőknek amit illő szerénységgel fogadnak. Elindulok körbe, köszöngetek az ismerősöknek. A légvárak után jön a konyha ahol rögtön 1 nyárson forgó malacba botlok. A tűzön csak éppen 1 kicsivel lehet melegebb, mint a napon… A sátorban ebédelő emberek. Semmi diétás, minden megbízható házias kivitelben. Egy zenekar népzenét játszik hozzá – remekül. Ez után jön a vital tanácsadás és testzsírmérés :)

És ezek mögött áll a terepjáró a 9-es lyuknál, ami a hole in one különdíja. Sajnos ma senki nem vitte el…

Van még kaszinó, koktélbár és aerobik, a kicsik bemutatója, profik bemutatója és még ki tudja mi. Az elütő mindkét szintjén folyamatosan gyakorolnak és folyik az érdeklődőknek szóló golfoktatás óránként 12 újonccal este 7-ig. Érdeklődő lenne még, de ennél többre ma nincs lehetőség.

Nekem a legaranyosabb jelenet a kicsik bemutatóján volt. A sor elején állt 1 egészen apró fiatal versenyző (még 5 éves sem lehet így ránézésre). A papája teszi elé a labdákat és ő óramű pontossággal üt. Jön a range labdákat begyűjtő kocsi és persze rögtön elkezd arra célozni és ettől rögtön úgy 10m-rel hosszabbakat üt. Ahogy halad el előtte keresztben a kocsi, úgy fordul utána teljesen szabályosan és találja el sorozatban. Becs szó, még a kocsi sebességét is belekalkulálja!

Később a kaszinóban éppen ott, annál a pörgetésnél vesztem el az utolsó zsetonjaimat, ahol mellettem a 13-mal nyernek 252-t. Mivel ezt nem tudja senki túlszárnyalni, a sikeres játékos wellness és golf hétvégét nyert. Csak 10 centire voltam tőle…

5-kor kezdem az önkéntes műszakomat a recepciós sátorban. Ott van velünk a verseny későbbi győztese is, aki a hajnali első flight-ban indult 5 órakor. Még vagy 10 versenyző érkezik, akik szinte kivétel nélkül egy másik versenyről jönnek, de ezen a jótékonysági kupán is elindulnak az összesen 115 induló között.

Egyikük meséli, hogy vki hole in one-t ütött ugyan azon a szakaszon, ahol a múlt héten  Rakács György, aki ezért egy Mercedes CLC-t kapott. Az ilyen ütés nagyon ritka és ez az ismétlődés szerintem matematikailag elhanyagolható valószínűségű.

A műszak után gyakorolom kicsit én is a swing-et. És megtáltosodom: magamhoz képest óriásit javulok, ütök jó néhány 80m-est. Ez még sosem sikerült! Próbálok rájönni, mitől bokrosodtam így meg: a délutáni pohár bortól vagy a császármorzsától?

Este fél 10-kor értek be az utolsó versenyzők, de én már 9-kor elindultam haza eltikkadva.

Szólj hozzá!

Címkék: swing golfverseny hole in one fieszta

A bejegyzés trackback címe:

https://holeinone.blog.hu/api/trackback/id/tr96534442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása