HTML

Hole in one - vagy amit akartok a golfról

Gondoltam, kipróbálom. A golfozást és a blogolást is. Mindkettőben kezdő vagyok, tehát bizton számíthatunk szórakoztató mozzanatokra... Egy kezdő golfozó viszontagságai

Simán dobogós

2008.04.14. 19:08 golfozó

Újra elolvastam, mit írtam tegnap. Eddig egyedül vagyok ezzel :(
Az, hogy évek óta nem került ki a kezem alól más, mint árajánlat, szabályzat vagy reklamáció (és vidéke) - ezek is a lehető legrövidebben - nem tett igazán jót a stílusomnak (ha volt egyáltalán valaha).

Bükön a pályán tett kirándulás után jött a java. Körben állva 1 mező szélén néhány bemelegítő mozdulat után ütőt kaptunk a kezünkbe. Így közelről 5x veszélyesebbnek látszó szerszám, mint a bézbólütő. Ha mindenképpen választanom kéne, melyikkel vágjanak hátba, nem a hetes vasra szavaznék. Bemutatták a helyes ütőfogást. Pár perc múlva kiderült, nem lényegtelen dolog. És ez után szinte mindennel így volt, amit mutattak.

Sorba álltunk szépen 1-1 kupac labda mellé és rövid magyarázat és bemutató után megtettük első próbálkozásunkat a labda helyének megváltoztatására. 30-40 perc felhőtlen móka és kacagás kezdődött el! Nem tudom, kinek mi a legviccesebb azok közül a videók közül, amiken emberek néhány többé-kevésbé összetett mozgáselem elvégzése közben csinálnak komplett idiótát magukból, de ez, amit ott mi műveltünk simán dobogós lehetne nemzetközi mezőnyben! Nem hinném, hogy az átlagnál bénább volt a társaság (azóta már 2-3 alkalommal láttam hasonlót, sőt újra részt vettem benne), de 1 önmagában is vicces kísérlet meghússzorozva…

Szólj hozzá!

Címkék: vicces golf swing stilus

A bejegyzés trackback címe:

https://holeinone.blog.hu/api/trackback/id/tr87425430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása