HTML

Hole in one - vagy amit akartok a golfról

Gondoltam, kipróbálom. A golfozást és a blogolást is. Mindkettőben kezdő vagyok, tehát bizton számíthatunk szórakoztató mozzanatokra... Egy kezdő golfozó viszontagságai

Amikor megláttam...

2008.04.13. 00:00 golfozó

Tavaly ősszel egy szép napsütéses délben értünk Bükre a főnökömmel. Egyik partnerünk tartotta itt éves rendes összejövetelét. Könnyű büfé, utána a business meeting. A szokásos: mi volt, mi lesz... Utána a délutáni aktivitás: golf. Vacsora után fürdő. Mentünk átöltözni a céges logós golf pólóba (diszkréten jelezték, ha lehet, ne farmert vegyünk hozzá).

Érkezéskor nem is volt alkalmam körülnézni (szokás szerint az utolsó pillanatban érkeztünk), így most láttam meg a szokásosnál jóval nagyobb és szebb parkot a szálloda mögött. Erről kiderült ez a pálya. Mielőtt kipróbáltuk volna az ütéseket kis elektromos buszokkal körbevittek minket a pályán.

Na, itt rögtön szerencsém volt. Mivel előreengedtem mindenkit, nem jutott hely. Ezért 4-en lemaradók kaptunk két golfkocsit. És az urak udvariasan engedték, hogy kézbe vegyem az irányítást. 10 másodperc alatt rájöttem, hogy a kocsit nem rám méretezték. Csak az ülés peremére ülve értem el a kormányt és a pedálokat. Érdekesen reagál a motor a gázra és a fékre is. Ezzel együtt persze volt azért 1 kis szolid verseny :)

Amikor megláttam az első green-t, azt hittem, Skóciában vagyok. Emlékszem, úgy 20 éve pont így esett le az állam az ottani gyeptől.

Bár akkor még nem volt szilárd az elhatározás, de könnyen lehet, hogy mikor ráléptem a 2 centis fűre - ami olyan zöld volt, hogy eddig azt hittem, hogy a képeken fotoshoppal csinálták - dőlt el a dolog: alaposabban megismerkedem ezzel a dologgal.

Szólj hozzá!

Címkék: golf green bük

A bejegyzés trackback címe:

https://holeinone.blog.hu/api/trackback/id/tr14424437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása