HTML

Hole in one - vagy amit akartok a golfról

Gondoltam, kipróbálom. A golfozást és a blogolást is. Mindkettőben kezdő vagyok, tehát bizton számíthatunk szórakoztató mozzanatokra... Egy kezdő golfozó viszontagságai

Önbizalmam romokban

2008.04.21. 09:05 golfozó

Hazaértem Bükről és gondoltam, hogy körülnézek a neten, mibe is kerül a golfozás. Azt már hallottam, hogy a sportok közül ebben van a legnagyobb pénz a profiknak. De mennyiért játszhatnak az amatőrök?

Rövid szörfölés alatt kiderült, hogy nem tudom pontosan felmérni a költségeket, nincs annyi ismeretem, hogy átlássam az árakat. Nem tudom, mire van feltétlenül szükség, mit lehet bérelni, stb. De láttam, hogy másnap nyílt nap van az egyik Klubban. Pályabemutató, oktatás és egyebek. Másnap felkerekedtem. Már a parkolóba is alig fértem be. Ez ennyire tömegsport? Hát nem, úgy 3000 golfozó lehet Magyarországon. De jelentős részük pont itt van. Feliratkoztam oktatásra az öcsémmel és a sógornőmmel együtt. Sétálgattam, nézelődtem és összeakadtam a Klub egyik tulajdonosával. Váltottunk pár szót. Elmondta, hogy szerinte semmi nem kapcsol ki jobban a golfnál. Kitűnő stresszoldó. Csak akkor tud az ember jól játszani, ha ki tudja kapcsolni magát és a játékra figyel. Ahhoz, hogy elkezdje valaki, nem kell óriási beruházás.

Ez után elmentünk az oktatásra. A swinget mutatták meg, úgy, ahogy 2 nappal ezelőtt. Kaptunk egy-egy kosár labdát és ütöttünk. Negyed óra múlva minden önbizalmam romokban. Az öcsém is sokkal ügyesebb nálam, de a sógornőm! Lazán ütött 100m-eseket. Ahhoz képest, hogy még el sem döntöttem, hogy elkezdek-e golfozni, már talán be is fejeztem.

Szólj hozzá!

Címkék: golf nyílt nap

A bejegyzés trackback címe:

https://holeinone.blog.hu/api/trackback/id/tr96434605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása